Проведення BTL-акцій

BTL акція — захід, спрямований на стимулювання збуту продукції, який прямо впливає на споживача, як правило, в місцях купівлі (магазинах, супермаркетах, торгових точках, павільйонах тощо).

Проведення BTL-акцій
Проведення BTL-акцій
Проведення BTL-акцій
Проведення BTL-акцій

Звичайна реклама інформує покупця про товар. PR-діяльність створює лояльність до марки, а BTL акції дозволяють підвищувати обсяг продажів за рахунок прямого впливу на конкретного покупця, надаючи йому можливість особисто переконатися в якості пропонованого товару.

У наш час люди люблять свято. Ця нехитра істина дозволяє нам поєднати і досягти кілька важливих цілей:

  • представити новий продукт;
  • організувати можливість безкоштовної апробації його в рекламних цілях прямо на місці;
  • вибудувати позитивний образ продукту;
  • підкреслити вагомість і значущість відвідувачів як найважливіших учасників акції.

Замовити проведення BTL-акції Ви можете за телефоном:

Ми точно знаємо, скільки це коштуватиме для вас. Ще до початку акції ми готові скласти аналітичний прогноз росту очікуваних продажів, для того щоб під час проведення заходу максимально активізувати емоційний контакт «покупець — продукт».